Number of the records: 1
Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu
Title Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 88-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords nástroje marketingové * mix komunikačný * sponzorovanie Annotation Pohľady slovenských i zahraničných odborníkov na sponzoring ako významný komunikačný nástroj. Autorka približuje jeho postavenie v komunikačnom mixe, význam v súčasnosti a dáva do popredia jeho transformáciu do samostatného globálneho priemyslu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00196-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1