Number of the records: 1  

Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu

  1. Title Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu
    Author infoKamila Rubaninská
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 88-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords nástroje marketingové * mix komunikačný * sponzorovanie
    AnnotationPohľady slovenských i zahraničných odborníkov na sponzoring ako významný komunikačný nástroj. Autorka približuje jeho postavenie v komunikačnom mixe, význam v súčasnosti a dáva do popredia jeho transformáciu do samostatného globálneho priemyslu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00196-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.