Number of the records: 1  

Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie

  1. Title Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie
    Parallel titleThe Use of social media as a marketing communication tool
    Author infoPeter Štetka
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-11. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing sieťový * siete sociálne * marketing mix * spotrebitelia
    AnnotationMarketingová komunikácia so spotrebiteľmi a rastúci trend používania sociálnych médií. Využívanie nástrojov v on-line komunikačnom mixe. Marketingová komunikácia a nástroje vzájomnej komunikácie medzi podnikmi a zákazníkmi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00284-029, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.