Number of the records: 1
Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách
Title Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách Author info Juraj Vaculík, Michal Monoši Author Vaculík Juraj Co-authors Monoši Michal Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 4, č. 1 (2010), s. 61-66. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2010. ISSN 1337-0839 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment strategický * riadenie strategické * metóda BSC * benchmarking * výkonnosť * výkony podnikové Annotation Model komplexného kontaktného centra pracujúceho s cieľom udržať si spokojných zákazníkov. Metódy strategického manažmentu - balanced scorecard a benchmarking. Mapovanie balanced scorecard. Tvorba finančného zdôvodnenia (business case). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-2
article
Number of the records: 1