Number of the records: 1  

Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách

  1. Title Využitie metód strategického manažmentu v kontaktných centrách
    Author infoJuraj Vaculík, Michal Monoši
    Author Vaculík Juraj
    Co-authors Monoši Michal
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 4, č. 1 (2010), s. 61-66. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2010. ISSN 1337-0839
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment strategický * riadenie strategické * metóda BSC * benchmarking * výkonnosť * výkony podnikové
    AnnotationModel komplexného kontaktného centra pracujúceho s cieľom udržať si spokojných zákazníkov. Metódy strategického manažmentu - balanced scorecard a benchmarking. Mapovanie balanced scorecard. Tvorba finančného zdôvodnenia (business case).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.