Number of the records: 1  

Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu

  1. Title Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu
    Author infoLenka Šimorová
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 502-507. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/ 0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 06 - Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá
    Keywords identita podniková * štát * politika zahraničná * výstavy * akcie odborné medzinárodné * Čína
    AnnotationPojem Corporate Identity (CI) je veľmi široký, pretože slúži nielen ako nástroj marketingovej politiky firiem, ale má nezastupiteľnú úlohu v zahraničnej politike štátov. CI a jeho prvky - Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Network, Corporate Culture a Corporate Image. Identifikácia jednotlivých častí CI na konkrétnom prípade pôsobenia SR na svetovej výstave EXPO 2010 a poukázanie na možnosti využitia CI ako strategického marketingového nástroja aplikovaného na prostredie na úrovni štátu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-026, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.