Number of the records: 1  

Globalizácia a marketingový mix retailingu

  1. Title Globalizácia a marketingový mix retailingu
    Author infoVeronika Konštiaková
    Author Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 218-222. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords globalizácia * retailing * marketing mix
    AnnotationMarketingový mix pozostáva zo 4 komponentov, na ktoré sa sústreďuje pri tvorbe nielen marketingovej, ale aj podnikovej stratégie. Medzi tieto 4 základné komponenty patrí produkt, cena produktu, spôsob komunikácie a miesto predaja. Globalizácia ovplyvnila spôsob náhľadu na tieto komponenty ak firma uvažuje o globálnej stratégie. Nastala zmena v ponímaní jednotlivých komponentov. Retailové spoločnosti a globalizácia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-047, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.