Number of the records: 1
Význam inovácií marketingu a logistiky
Title Význam inovácií marketingu a logistiky Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozvoj manažmentu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 83-88. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0294-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby Keywords inovácia * marketing * produkty * tok tovaru * obaly * sklady * skladovanie * označovanie tovarov * preprava * technológie informačné * technológie komunikačné * logistika Annotation Marketing a inovácie. Inovácie tovarového toku. Využívanie inovácií logistiky zamerané na oblasti: komunikácia partnerov, sledovanie zásielky, označenie tovaru, obaly a obalové materiály, sklady, vybavenie skladov a skladové procesy, manipulačná technika, dopravné prostriedky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00247-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1