Number of the records: 1  

Význam inovácií marketingu a logistiky

  1. Title Význam inovácií marketingu a logistiky
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentRozvoj manažmentu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 83-88. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0294-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Keywords inovácia * marketing * produkty * tok tovaru * obaly * sklady * skladovanie * označovanie tovarov * preprava * technológie informačné * technológie komunikačné * logistika
    AnnotationMarketing a inovácie. Inovácie tovarového toku. Využívanie inovácií logistiky zamerané na oblasti: komunikácia partnerov, sledovanie zásielky, označenie tovaru, obaly a obalové materiály, sklady, vybavenie skladov a skladové procesy, manipulačná technika, dopravné prostriedky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00247-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.