Number of the records: 1  

Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii

  1. Title Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii
    TranslationThe Role of innovative marketing in complex innovation strategy
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 3 (2010), s. 418-428. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia inovačná * marketing mix * riadenie strategické * cyklus výrobku životný
    AnnotationPohľad na nový, systémový pohľad na inovačnú stratégiu firmy. Pojem strategické riadenie. Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Inovačná stratégia. Vplyv marketingu na inovačnú stratégiu. Inovatívny marketing na úrovni marketingového mixu. Vplyv životného cyklu výrobku na marketing a inovácie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00270-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext804.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.