Number of the records: 1
Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii
Title Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii Translation The Role of innovative marketing in complex innovation strategy Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 3 (2010), s. 418-428. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia inovačná * marketing mix * riadenie strategické * cyklus výrobku životný Annotation Pohľad na nový, systémový pohľad na inovačnú stratégiu firmy. Pojem strategické riadenie. Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Inovačná stratégia. Vplyv marketingu na inovačnú stratégiu. Inovatívny marketing na úrovni marketingového mixu. Vplyv životného cyklu výrobku na marketing a inovácie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00270-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 804.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1