Number of the records: 1
Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch
Title Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch Author info Monika Kremeňová Author Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 370-375. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Keywords kanály distribučné * spolupráca podnikov * partneri obchodní * ceny služieb * ceny výrobcov * logistika distribučná * kooperácia Annotation Oblasti spolupráce medzi účastníkmi distribučného kanála, jej formy a typy. Horizontálny marketingový systém, vertikálny marketingový systém. Viacdimenziónálne marketingové systémy. Spätne orientované marketingové systémy. Typy spolupráce na základe intenzity kooperácie a motivácie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-051, originál dokumentu
article
Number of the records: 1