Number of the records: 1
Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti
Title Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti Translation Application of marketing tools in the slovak producer co-operatives according to theirs size Author info Elena Šúbertová, Igor Petrikovič Author Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 3 (2010), s. 58-70. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1336-3301 Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
Note VEGA 1/0330/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords nástroje marketingové * družstvá výrobné * Slovensko * veľkosť podnikov * marketing mix * komunikácia marketingová Annotation Vplyv veľkosti družstva na využívanie nástrojov marketingového mixu v podmienkach slovenských výrobných družstiev. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E11 00495-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-3
article
Number of the records: 1