Number of the records: 1  

Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov

  1. Title Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov
    Author infoLadislava Ivančová, Adela Klepáková
    Author Ivančová Ladislava EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Co-authors Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 51-58. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * správanie * zákazníci * zamestnanci * manažéri * konkurencia * podnikanie * komunikácia
    AnnotationCharakteristika pojmu podniková kultúra. Silná a slabá podniková kultúra - negatíva a pozitíva. Odlišnosť podnikových kultúr. Zákazníci a podniková kultúra. Zmena podnikovej kultúry.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00422-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.