Number of the records: 1
Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov
Title Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov Author info Ladislava Ivančová, Adela Klepáková Author Ivančová Ladislava EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Co-authors Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 51-58. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * správanie * zákazníci * zamestnanci * manažéri * konkurencia * podnikanie * komunikácia Annotation Charakteristika pojmu podniková kultúra. Silná a slabá podniková kultúra - negatíva a pozitíva. Odlišnosť podnikových kultúr. Zákazníci a podniková kultúra. Zmena podnikovej kultúry. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00422-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1