Number of the records: 1  

Reprezentácia ženy v reklame

  1. Title Reprezentácia ženy v reklame
    TranslationThe Representation of woman in advertisment
    Author infoDrahomíra Janíková
    Author Janíková Drahomíra
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Č. 2 (2010), s. 32-36. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISSN 1338-2195
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * stratégia marketingová * ženy * kódexy etické
    AnnotationHistória reklám, v ktorých účinkovali ženy. Atribúty, ktoré sú žiadané v reklamách. Predstavy o vlastnostiach mužov a žien s mediálnym obrazom oboch pohlaví. Príťažlivosť jednotlivých aspektov v reklame. Problémy porušovania etického kódexu v reklamách so ženami. Komodifikácia žien v reklame. Psychologické aspekty reklamy. Ideály krásy propagované v reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.