Number of the records: 1  

Zhodnocení DM oblasti

  1. Title Zhodnocení DM oblasti
    Author infoTomáš Hájek
    Author Hájek Tomáš
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011). - Praha : Economia, 2011
    Direct marketing : společná příloha týdeníku Marketing & &Media 9/2011 a měsíčníku Trend Marketing 2/2011. (2011), s. 8-9. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * báza dát * zákazníci * telemarketing
    AnnotationDirect marketing ako riešenie na krízu. Dáta ako základ priameho marketingu. Digitálna komunikácia. Stagnácia adresného direct mailingu a neadresnej distribúcie letákov. Využívanie sociálnych sietí. Telemarketing - najúčinnejší ale aj najnákladnejší druh directmarketingovej komunikácie. Rast nárokov na kvalitu poskytovaných služieb. Heslo súčasného marketingu - multikanálová komunikácia, integrácia rôznych odborov do jedného celku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.