Number of the records: 1
Zhodnocení DM oblasti
Title Zhodnocení DM oblasti Author info Tomáš Hájek Author Hájek Tomáš Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011). - Praha : Economia, 2011 Direct marketing : společná příloha týdeníku Marketing & &Media 9/2011 a měsíčníku Trend Marketing 2/2011. (2011), s. 8-9. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * báza dát * zákazníci * telemarketing Annotation Direct marketing ako riešenie na krízu. Dáta ako základ priameho marketingu. Digitálna komunikácia. Stagnácia adresného direct mailingu a neadresnej distribúcie letákov. Využívanie sociálnych sietí. Telemarketing - najúčinnejší ale aj najnákladnejší druh directmarketingovej komunikácie. Rast nárokov na kvalitu poskytovaných služieb. Heslo súčasného marketingu - multikanálová komunikácia, integrácia rôznych odborov do jedného celku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1