Number of the records: 1
Sociálne média ako prostredie marketingovej komunikácie firmy
Title Sociálne média ako prostredie marketingovej komunikácie firmy Author info Peter Murár Author Murár Peter Source document III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. S. 1-9. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Sociálne médiá ako priestor marketingovej komunikácie. Spôsob fungovania sociálne orientovaných webov. Nový marketingový model podľa Johna Jantscha, 4C: content-context-connections-community. Špecifíká sociálnych médií a marketingovej komunikácie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1