Number of the records: 1  

Sociálne média ako prostredie marketingovej komunikácie firmy

  1. Title Sociálne média ako prostredie marketingovej komunikácie firmy
    Author infoPeter Murár
    Author Murár Peter
    Source document III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. S. 1-9. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationSociálne médiá ako priestor marketingovej komunikácie. Spôsob fungovania sociálne orientovaných webov. Nový marketingový model podľa Johna Jantscha, 4C: content-context-connections-community. Špecifíká sociálnych médií a marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.