Number of the records: 1  

Ako stanoviť vhodnú cenu pre produkt

  1. Title Ako stanoviť vhodnú cenu pre produkt
    Author infoKatarína Remeňová
    Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * náklady * produkty * konkurencia * trh * predaj * tržby * zákazníci
    AnnotationDôležitosť merania dosiahnutých výsledkov pri použití konkrétnej cenovej stratégie a sledovania vývoja a zmien nákupného správania zákazníka. Základné cenové stratégie. Nákladovo orientovaná stratégia tvorby ceny. Stratégia prienikových cien. Konkurenčná stratégia. Stratégia smotanových cien. Ďalšie možné cenové stratégie.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00534-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.