Number of the records: 1
Ako stanoviť vhodnú cenu pre produkt
Title Ako stanoviť vhodnú cenu pre produkt Author info Katarína Remeňová Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * náklady * produkty * konkurencia * trh * predaj * tržby * zákazníci Annotation Dôležitosť merania dosiahnutých výsledkov pri použití konkrétnej cenovej stratégie a sledovania vývoja a zmien nákupného správania zákazníka. Základné cenové stratégie. Nákladovo orientovaná stratégia tvorby ceny. Stratégia prienikových cien. Konkurenčná stratégia. Stratégia smotanových cien. Ďalšie možné cenové stratégie. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00534-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1