Number of the records: 1  

Efektívnejšia direct mailová kampaň

  1. Title Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č.Marec (2011), s. 68. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * propagácia priama * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * prezentácia * mailing
    AnnotationSchopnosť podnikateľov obzerať sa po nových možnostiach marketingovej komunikácie. Individuálne potreby klientov a listový alebo e-mailový direct marketing. Kvalitná webstránka a ponúkané produkty. Bonus spojený so službou. Oslovenie a získavanie klientov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: Január 2011-December/Január 2012

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.