Number of the records: 1  

Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách

  1. Title Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách
    Parallel titleComplex and system complaint management in organizations
    Author infoJana Urdziková
    Author Urdziková Jana
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 11, č. 1 (2010), s. 68-77. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2010. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords sťažnosti * reklamácie * riadenie systémové * organizácie * Slovensko
    AnnotationPojem sťažnosť podľa noriem ISO. Návrh pre komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách na Slovensku, ktorý vznikol na základe realizovaného výskumu v oblasti manažérstva sťažností/reklamácií v podmienkach podnikateľskej praxe na slovenskom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.