Number of the records: 1  

Longines - úspech obchodnej značky

  1. Title Longines - úspech obchodnej značky
    Author infoPeter Jamnický
    Author Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentwww.akademickyrepozitar.sk/Peter-Jamnicky. - [Bratislava], 2011
    Document kindschedule of articles from electronic source
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.014 - Štruktúra podniku. Podniková hierarchia
    Keywords štruktúra organizačná * firmy * hierarchia podniková * integrácia * manažéri * zamestnanci * výroba * značky výrobkov * značky výrobné * Švajčiarsko
    AnnotationHistorický vývoj firmy Longines. Švajčiarsky výrobca hodiniek. Organizačné dizajnovanie rozvoja firmy. Organizačná štruktúra. Diferenciácia a integrácia. Vertikálne a horizontálne mechanizmy integrácie.
    Public work categoryWorks carried in Internet
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00560-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF238.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.