Number of the records: 1  

Prístupy vybraných krajín k jednotnej prezentácii štátu

  1. Title Prístupy vybraných krajín k jednotnej prezentácii štátu
    Author infoBoris Mattoš
    Author Mattoš Boris EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Medzinárodné vzťahy 2010 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 2. - 3. december 2010. S. 474-481. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3172-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0763/10 Postavenie a úlohy diplomacie v procese jednotnej prezentácie štátu
    NoteVEGA 1/0763/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords štát * imidž * hodnota * prezentácia * Holandsko * Švédsko * Česko
    AnnotationTvorba imidžu krajiny a s tým spojená vonkajšia prezentácia štátu je komplexný fenomén. K jeho kreovaniu prispievajú mnohé, často aj neovplyvniteľné faktory, podieľajúce sa na výslednej hodnote značky štátu, ktorú je možné okrem iného sledovať prostredníctvom dvoch najznámejších indexov: Anholt – GfK Roper Nation Brands Index (NBI) a East West Global Index 200. V rámci prezentácie prístupu k vonkajšej prezentácii štátu sa autor zameral prístupy aplikované v Holandsku, Švédsku a Českej republike.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00553-034, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.