Number of the records: 1  

Model marketingových stratégií pre európsky trh

  1. Title Model marketingových stratégií pre európsky trh
    TranslationMarketing strategies for unified european market
    Author infoMartin Čihovský
    Author Čihovský Martin
    Source document Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. S. 46-54. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * trh medzinárodný * marketing medzinárodný * pohyb služieb voľný * pohyb tovaru * internacionalizácia * integrácia ekonomická medzinárodná * spolupráca medzinárodná
    AnnotationSpojením 27 krajín EÚ sa utvoril jednotný trh a silný ekonomický priestor bez vnútorných hraníc. Zabezpečenie voľného pohybu osôb, tovaru, služieb a kapitálu. Nové strategické výzvy pre podnikateľské subjekty a marketingové stratégie. Skúmanie zmien v medzinárodnom prostredí. Reaktívna a proaktívna internacionalizácia.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.