Number of the records: 1
Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie
Title Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie Parallel title The Role of marketing communication in the process of renewable energy sources awareness Author info Jana Nimrichterová Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť : 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 191-200. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.9 - Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo Keywords zdroje energie obnoviteľné * zdroje energie prírodné * komunikácia marketingová * marketing sociálny * informácie * spotrebitelia * reklama * efektívnosť Annotation Problematika obnoviteľných zdrojov energie (OZE) so zreteľom na potrebu zvýšenej osvety a informovanosti širokej verejnosti. Opodstatnenosť marketingovej komunikácie v procese zabezpečovania informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. Informovanie slovenskej verejnosti o OZE. Úloha Energetického centra Bratislava. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01905-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1