Number of the records: 1  

Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie

  1. Title Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie
    Parallel titleThe Role of marketing communication in the process of renewable energy sources awareness
    Author infoJana Nimrichterová
    Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentŠpecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť : 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 191-200. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.9 - Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo
    Keywords zdroje energie obnoviteľné * zdroje energie prírodné * komunikácia marketingová * marketing sociálny * informácie * spotrebitelia * reklama * efektívnosť
    AnnotationProblematika obnoviteľných zdrojov energie (OZE) so zreteľom na potrebu zvýšenej osvety a informovanosti širokej verejnosti. Opodstatnenosť marketingovej komunikácie v procese zabezpečovania informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. Informovanie slovenskej verejnosti o OZE. Úloha Energetického centra Bratislava.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01905-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.