Number of the records: 1
Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu
Title Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu : dizertačná práca Author info Martina Špilová, škol. Štefan Majtán Author Špilová Martina Another authors Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu Issue data Bratislava, 2011. - 134 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * trh * globalizácia hospodárstva * podnik * cukrovarníctvo * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 848433
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB from the EU IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 848433 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1