Number of the records: 1
Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu
Title Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu : dizertačná práca Author info Martina Špilová, škol. Štefan Majtán Author Špilová Martina Another authors Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu Issue data Bratislava, 2011. - 134 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * trh * globalizácia hospodárstva * podnik * cukrovarníctvo * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 848433
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 848433 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1