Number of the records: 1  

[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]

  1. Title [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
    Author infoPeter Filo
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 1 (2011), s. 138-139. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609
    Review documentMarketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords recenzie * marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * statky kultúrne * umenie * kultúra
    AnnotationRecenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00644-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.