Number of the records: 1
[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
Title [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum] Author info Peter Filo Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 1 (2011), s. 138-139. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609 Review document Marketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords recenzie * marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * statky kultúrne * umenie * kultúra Annotation Recenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00644-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
article
Number of the records: 1