Number of the records: 1
Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky
Title Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky Author info Lucia Furdová Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 121-129. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 Note IGM 2316071 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 164 - Matematická logika. Logistika Keywords logistika * marketing * stratégia distribučná * stratégia logistická * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * trh * výkonnosť * spoločnosť vedomostná * Slovensko * Vyšehradská štvorka * Nemecko Annotation Charakteristika marketingovej a logistickej stratégie. Typológia marketingových a logistických stratégií z rôznych uhľov pohľadu. Logistické stratégie podľa výrobných stratégií. Marketingové stratégie z hľadiska pokrytia trhu. Stratégia modrého a červeného oceánu. Konkurencieschopnosť Slovenska v oblasti logistiky v ére znalostnej spoločnosti. LPI index - komplexný index logistickej výkonnosti. Porovnanie logistickej výkonnosti Slovenska s krajinami V 4 a Nemeckom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00657-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 549.2 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1