Number of the records: 1
Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky
Title Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky Parallel title Monitoring of marketing in educational institution – responsible factor of knowledge economy development Author info Marta Matulčíková Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 337-346. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum marketingový * monitoring * školy * vzdelávanie * vedomosti * ekonomika znalostná Annotation Znalosti a ich význam pre ďalší rozvoj. Klasifikácia znalostí z pohľadu prevoditeľnosti do explicitnej podoby. Školské vzdelávanie a tímové učenie. Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii. Trhové postavenie vzdelávacieho subjektu. Marketingová infraštruktúra vzdelávacej inštitúcie a úlohy marketingového monitorovania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00657-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 326.8 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1