Number of the records: 1  

Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky

  1. Title Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky
    Parallel titleMonitoring of marketing in educational institution – responsible factor of knowledge economy development
    Author infoMarta Matulčíková
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 337-346. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum marketingový * monitoring * školy * vzdelávanie * vedomosti * ekonomika znalostná
    AnnotationZnalosti a ich význam pre ďalší rozvoj. Klasifikácia znalostí z pohľadu prevoditeľnosti do explicitnej podoby. Školské vzdelávanie a tímové učenie. Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii. Trhové postavenie vzdelávacieho subjektu. Marketingová infraštruktúra vzdelávacej inštitúcie a úlohy marketingového monitorovania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00657-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF326.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.