Number of the records: 1
Meranie spokojnosti zákazníka
Title Meranie spokojnosti zákazníka Author info Alena Kusá Author Kusá Alena Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 163-169. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Note VEGA 5 /0496/09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * trh spotrebiteľský * kvalita výrobkov * reklama * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * konkurencia Annotation Vývoj trhu a marketingové ciele podniku. Spokojnosť zákazníkov ako nevyhnutná a dôležitá súčasť marketingových aktivít firmy. Moderný marketing a princíp zameraný na zákazníka. Normy ISO 9000 a STN ISO EN 9000:2000. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1