Number of the records: 1  

Aby sa z SLA nestal zdrap papiera

  1. Title Aby sa z SLA nestal zdrap papiera
    Author infoTomáš Nielsen
    Author Nielsen Tomáš
    Source document eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách. Roč. 11, č. 1-2 (2011), s. 51-53. - [Svätý Jur] : Digit, 2011. ISSN 1336-1805
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 347.7 - Obchodné právo
    Keywords technológie informačné * systémy informačné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * služby * kvalita * sankcie * zákonník obchodný
    AnnotationSLA (Service level agreements) sa stali štandardnou súčasťou zmlúv v oblasti informačných technológií. Dohody sa obvykle uzatvárajú pri poskytovaní IT služieb, najmä pri outsourcingových projektoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.