Number of the records: 1  

Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania

  1. Title Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 55-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podpora predaja * politika spotrebiteľská * správanie spotrebiteľa
    AnnotationStratégia spoločností a znalosti o vzťahoch so zákazníkmi. Tri typy zákazníckych stratégií. Získavanie a udržiavanie zákazníkov. Implemantácia zákazníckych programov a selekcia zákazníkov. Trhové ciele podniku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00710-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.