Number of the records: 1
Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov
Title Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov Parallel title The Use of data mining techniques in marketing activities of a company Author info Lucia Vilčeková Author Vilčeková Lucia Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 547-551. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/1051/11 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov
Note VEGA 1/1051/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * dáta * spracovanie dát * siete dátové * informácie * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * distribúcia informácií Annotation Potreba využívania data miningových modelov vyplýva z neustále rastúceho množstva dát. Objemy informácií a zmeny v podnikateľskom prostredí. Využívanie stratégií a podnikových cieľov, ktoré vedú k budovaniu, riadeniu a posilňovaniu vzťahov so zákazníkmi. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 295.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1