Number of the records: 1
Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom
Title Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom Parallel title Teaching marketing research in e-learning environment Collaborize Classroom Author info Zoltán Rózsa, Stanislav Filip, Mária Tokárová Author Rózsa Zoltán Co-authors Filip Stanislav Tokárová Mária EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH Source document Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011. S. 311-320. - Bratislava : crr.sk, 2011. ISBN 978-80-8137-001-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords vzdelávanie elektronické * predmety učebné * výskum marketingový Annotation E-learning ako multimediálna podpora vzdelávacieho procesu vedie k skvalitneniu vzdelávania. Cieľom príspevku je prezentovať skúsenosti s tvorbou kurzu Marketingový výskum v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1