Number of the records: 1
Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu
Title Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu Author info Saskia Repčíková Author Repčíková Saskia Source document Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 5 (2011), s. 8-12. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords školy * zariadenia školské * plánovanie * plán marketingový * marketing mix Annotation Marketingové riadenie školy ako nástroj plnenia jej hlavného cieľa, vybudovať efektívne fungujúcu vzdelávaciu inštitúciu. Marketingové plány. Marketingový mix alebo 5P každej školy. Ilustračný príklad. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12 + príl.
article
Number of the records: 1