Number of the records: 1  

Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu

  1. Title Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu
    Author infoSaskia Repčíková
    Author Repčíková Saskia
    Source document Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 5 (2011), s. 8-12. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy * zariadenia školské * plánovanie * plán marketingový * marketing mix
    AnnotationMarketingové riadenie školy ako nástroj plnenia jej hlavného cieľa, vybudovať efektívne fungujúcu vzdelávaciu inštitúciu. Marketingové plány. Marketingový mix alebo 5P každej školy. Ilustračný príklad.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12 + príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.