Number of the records: 1  

Principles of cooperation for successful use of customer relationship management in business praxis

  1. Title Principles of cooperation for successful use of customer relationship management in business praxis
    TranslationZásady spolupráce pre úspešné uplatnenie riadenia vzťahov so zákazníkmi v obchodnej praxi
    Author infoMilan Kubina
    Author Kubina Milan
    Source document Journal of information, control and management systems. Vol. 8, no. 1 (2010), s. 31-36. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2010. ISSN 1336-1716
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * systém CRM * marketing
    AnnotationRiadenie vzťahov so zákazníkmi. Problémy efektívnej spolupráce podnikov v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Princípy spolupráce v oblasti komunikácie so zákazníkmi. Dosiahnutie konkurenčnej výhody na základe efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.