Number of the records: 1  

Píseň mediální konvergence ve výzkumu

  1. Title Píseň mediální konvergence ve výzkumu
    Author infoOndřej Tomas
    Author Tomas Ondřej
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 6-7 (Červen-Červenec 2011), s. 16-18. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Keywords médiá * televízia * internet * reklama * výskum marketingový * efektívnosť
    AnnotationJednotný systém merania účinnosti televíznej reklamy - smer, ktorým sa bude v blízkej budúcnosti uberať celý sektor. V krajinách, kde sa sledovanosť meria s pomocou nových technológií, rastie rating. Televízia stále ako hlavné reklamné médium. Kombinácia televíznej a internetovej inzercie ako najefektívnejší spôsob. Investície do merania sledovanosti ako základný predpoklad rastu mediálneho trhu. Konvergencia médií ako kľúčový trend v súčasnosti. Možnosti použitia televízie prostredníctvom nových technológií, najmä internetu, mobilných zariadení a nahrávacích prístrojov. Spôsob merania sledovanosti - Universal meter system (UMS). Prepojenie mediálných a nákupných dát.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.