Number of the records: 1  

Social media marketing in environment of Slovak internet market

  1. Title Social media marketing in environment of Slovak internet market
    TranslationMarketing realizovaný prostredníctvom sociálnych médií v prostredí slovenského internetového trhu
    Author infoPeter Dorčák, František Pollák
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Pollák František
    Source document Journal of management and business : research and practice. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 17-25. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. ISSN 1338-0494
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords trh elektronický * médiá * siete sociálne * nástroje marketingové * technológie komunikačné * internet * Slovensko * Európska únia * marketing
    AnnotationPorovnanie možností, ktoré prinášajú nové e-marketingové nástroje. Nový pohľad na problematiku prepracovanejších marketingových konceptov v praxi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02286-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.