Number of the records: 1
Social media marketing in environment of Slovak internet market
Title Social media marketing in environment of Slovak internet market Translation Marketing realizovaný prostredníctvom sociálnych médií v prostredí slovenského internetového trhu Author info Peter Dorčák, František Pollák Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Pollák František Source document Journal of management and business : research and practice. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 17-25. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. ISSN 1338-0494 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords trh elektronický * médiá * siete sociálne * nástroje marketingové * technológie komunikačné * internet * Slovensko * Európska únia * marketing Annotation Porovnanie možností, ktoré prinášajú nové e-marketingové nástroje. Nový pohľad na problematiku prepracovanejších marketingových konceptov v praxi. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02286-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-2
article
Number of the records: 1