Number of the records: 1  

Cenová stratégia samoselekcie

  1. Title Cenová stratégia samoselekcie : je cestou k vyšším tržbám
    Author infoKatarína Remeňová
    Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2011), s. 67-69. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * obchod * stratégia marketingová * ceny * diferenciácia cenová * ceny spotrebiteľské * segmentácia * zákazníci * tržby
    AnnotationStratégia samoselekcie v cenovej diferenciácií a jej princípy. Použitie samoselekcie a zistenie potrieb zákazníka. Spôsob prezentácie produktov a ich vlastností. Výhody pre predajcu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01075-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.