Number of the records: 1  

Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch

  1. Title Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch
    Author infoMarkus Reheis
    Author Reheis Markus
    Source document Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 39-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * kvalita výrobkov * trh tovarový * Čína
    AnnotationPojem značka. Sila značky predstavuje pre podniky významný faktor. Aj pri vstupe na nové trhy ako napríklad čínsky trh, stavajú podniky na značke ako faktore úspechu. Čím vyššiu váhu pripisujú podniky svojej značke ako faktoru úspechu v Číne, tým väčší význam pripisujú aj ochrane práv svojej značky.
    DatabaseARTICLES
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.