Number of the records: 1  

Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi

  1. Title Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi
    Author infoKamila Valkovcová
    Author Valkovcová Kamila
    Source document Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. S. 1-10. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * komunikácia marketingová * riadenie podľa cieľov
    AnnotationPodstata procesu marketingového plánovania a identifikácia hlavných bariér a problémov, ktorým musia podniky čeliť pri uplatňovaní marketingového plánovania v praxi. Význam a výsledky marketingového plánovania.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.