Number of the records: 1  

Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy

  1. Title Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy
    Parallel titlePsychological aspects of marketing creativity in commercial effect
    Author infoTatiana Soroková
    Author Soroková Tatiana
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 6, č. 1 (2011), s. 4-13. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords komunikácia marketingová * podpora predaja * trh reklamný * mix komunikačný * reklama * médiá * techniky reklamné * metódy propagačné * psychológia reklamy
    AnnotationCharakteristika marketingovej komunikácie. Reklama a podpora predaja v najpoužívanejších formách. Najdôležitejšie faktory firiem v prezentácii svojich produktov. Vplyv reklám na naše vedomie, podvedomie, návyky a zvyky. Ciele reklamy, médiá a spätná väzba.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.