Number of the records: 1  

Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný

  1. Title Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný
    Author infoKatarína Remeňová
    Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2011), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Keywords spoločnosti * produkty * náklady výrobné * ceny * tržby * hodnota tovaru * konkurencieschopnosť * zisk * zákazníci
    AnnotationZvýšenie cien produktov a nástroje na riadenie tržieb. Rôzne ceny a rôzne cenové stratégie. Hodnota, ktorú si zákazník spojí s produktom. Príklady spoločností, ktoré zvýšili ceny svojich produktov o jedno percento.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01268-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.