Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníkov ako kľúčový faktor ziskovosti a dlhodobej existencie podnikov

  1. Title Spokojnosť zákazníkov ako kľúčový faktor ziskovosti a dlhodobej existencie podnikov
    Author infoPeter Badura
    Author Badura Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentQ5 Multidimenzionálne aspekty kvality : zborník konferencie s medzinárodnou účasťou. S. 7-11. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, [2002]. ISBN 80-8055-632-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE02 00205-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.