Number of the records: 1  

Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií

  1. Title Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií
    TranslationPersuasive Advertising - Consumer Information Processing Procedures
    Author infoKornélia Richterová, Helena Labská
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTradiční a nové v marketingové komunikaci. S. 21-29. - Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-04-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0418/11
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * propagácia * spotrebitelia * zákazníci
    AnnotationVymedzenie dvoch ciest spracovania informácií z presvedčovacej reklamy, a to hlavnej a periférnej. Príspevok chce poskytnúť obraz o spotrebiteľskej ELM pri realizovaných nákupoch, poukázať na vzťah presvedčovania s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Doplnkom je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01022-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.