Number of the records: 1
The importance of consumer analysis in tourism industry
Title The importance of consumer analysis in tourism industry Author info Eva Hvizdová st., Eva Hvizdová Author Hvizdová Eva Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Transactions of the Technical University of Košice : Research reports from the Universities of Košice : a special issue devoted to the conference Innovations of business activities VI. No. 1 (2011), pp. 104-108. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-2334 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords turistika * správanie spotrebiteľa * služby * analýzy Annotation Správanie spotrebiteľa v oblasti turizmu. Turizmus a kvalita služieb. Význam monitorovania správania spotrebiteľa v oblasti turizmu - je to považované za kľúčový faktor úspechu tohto sektora. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01043-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1