Number of the records: 1  

The importance of consumer analysis in tourism industry

  1. Title The importance of consumer analysis in tourism industry
    Author infoEva Hvizdová st., Eva Hvizdová
    Author Hvizdová Eva
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Transactions of the Technical University of Košice : Research reports from the Universities of Košice : a special issue devoted to the conference Innovations of business activities VI. No. 1 (2011), pp. 104-108. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-2334
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords turistika * správanie spotrebiteľa * služby * analýzy
    AnnotationSprávanie spotrebiteľa v oblasti turizmu. Turizmus a kvalita služieb. Význam monitorovania správania spotrebiteľa v oblasti turizmu - je to považované za kľúčový faktor úspechu tohto sektora.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01043-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.