Number of the records: 1
Jak na marketing v chaosu mobilních platforem
Title Jak na marketing v chaosu mobilních platforem Author info Jan Lodl Author Lodl Jan Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Annotation Rýchly rast využívania mobilných telefónov v marketingovom mixe. iPhone a iPad v marketingu. Čo vedia inteligentné mobilné telefóny. Existencia štyroch rôznych operačných systémov v súčasnosti, ktoré navzájom nie sú kompatibilné. Najrozšírenejší operačný systém v súčasnosti - Android. Možnosť prepojenia mobilnej inzercie s klasickými kanálmi pomocou tzv. QR kódov. Využívanie tabletov v marketingu. Elektronické verzie časopisov ako zaujímavý reklamný kanál. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1