Number of the records: 1  
Jak na marketing v chaosu mobilních platforem
- Title - Jak na marketing v chaosu mobilních platforem - Author info - Jan Lodl - Author - Lodl Jan - Source document - TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 - Document kind - schedule of articles from periodics - Language - Czech - Country of Edition - Czech Republic - systematics - 339.138 - Marketing - Keywords - marketing * komunikácia marketingová * reklama * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * internet - Annotation - Rýchly rast využívania mobilných telefónov v marketingovom mixe. iPhone a iPad v marketingu. Čo vedia inteligentné mobilné telefóny. Existencia štyroch rôznych operačných systémov v súčasnosti, ktoré navzájom nie sú kompatibilné. Najrozšírenejší operačný systém v súčasnosti - Android. Možnosť prepojenia mobilnej inzercie s klasickými kanálmi pomocou tzv. QR kódov. Využívanie tabletov v marketingu. Elektronické verzie časopisov ako zaujímavý reklamný kanál. - Database - ARTICLES - References - PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika - Numbers - 2011: 8-12 + 4 príl. 
  - article 
Number of the records: 1