Number of the records: 1
Měření efektivnosti reklamy
Title Měření efektivnosti reklamy Translation Measuring of advertising efficiency Author info Pavla Staňková Author Staňková Pavla Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 3 (2011), s. 117-129. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords Česko * trh reklamný * objekty reklamy * techniky reklamné * metódy propagačné * taktika reklamy * komunikácia marketingová * efektívnosť * výskum Annotation Základné zákonitosti pôsobenia reklamy na zákazníka. Plánovanie reklamných a iných komunikačných aktivít. Efektívnosť reklamy. Situačný výskum merania účinnosti reklamy v českých firmách. Metódy vyhodnotenia výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 178.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1