Number of the records: 1
Spoločenská zodpovednosť zvyšuje konkurencieschopnosť organizácie na trhu
Title Spoločenská zodpovednosť zvyšuje konkurencieschopnosť organizácie na trhu Translation Social responsibility increases the competitive ability of the company on the market Author info Viera Čihovská, Jana Kováčová Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kováčová Jana Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 182-192. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords trh * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť * skupiny záujmové * podnikanie zodpovedné * podnik Annotation Teória participujúcich skupín (teória stakeholders). Pojem spoločenská zodpovednosť podniku a jeho história. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku, využitie dobrých vzťahov k verejnosti. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01199-003, A - originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1