Number of the records: 1  

Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie

  1. Title Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie
    Author infoKamila Valkovcová
    Author Valkovcová Kamila
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-5]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * prostredie podnikateľské * marketing * plán marketingový * trh * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ciele podnikové
    AnnotationGlobalizácia predstavuje reakciu na presýtenosť domácich trhov a odstraňuje bariéry medzi jednotlivými krajinami. Marketingové plánovanie pomáha podnikom uspieť v globálnej ekonomike, ktorá vyžaduje neustále zmeny v trhovom prostredí.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.