Number of the records: 1  

Corporate culture in companies operating on the Slovak market

  1. Title Corporate culture in companies operating on the Slovak market
    Author infoMartina Belejová
    Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 75-81. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * kríza * stratégia marketingová * trh * Slovensko
    AnnotationCharakteristika súčasného ekonomického prostredia. Podniková kultúra v teórii a praxi. Podniková kultúra vo firmách pôsobiacich na slovenskom trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01191-032, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.